Say hello

Hej igen!

Hoppas ni mår bra allihopa och att ni är så tålmodiga som fortfarande kikar in här! Haha! Har funderat på att lägga av med bloggningen men jag vet själv att jag skulle ångra mig efteråt. Min blogg använder jag ju mest för att själv kunna kika tillbaka på vad jag har gjort och att se hur Zacke utvecklas. Här om dagen satt jag och fyllde i alla luckorna i hans "första bok" och jag hade inte kommit ihåg ett shit om det inte vore för bloggen! :)

Har haft en jätte mysig helg. Min syster Emma hade sitt första vernissage i helgen. Hon målar SÅ sjukt fint och jag är SÅ stolt över henne ♥ Kika in på hennes hemsida HÄR! Efter hennes fina utställning gick jag och mina andra 3 systrar + systerson och tog en öl. Bjöds på VÄLDIGT mycket skratt och prat, som alltid! Min familj är bäst!

Annars så har det varit en lugn helg, lek och mys med min fina son! Pulka, stjärtlappsåkning och massa annat bus. Igår däremot åkte jag på världens yrsel igen så har legat i sängen sen dess typ :/ Aa förutom städningen då, det städas ju inte av sig självt om man säger så. Sjukt egentligen att det ska bli så stökt av två pers (jag & Zacke) fast då har vi ju faktiskt mycket besök hela tiden ijoförsej... Bara för typ 10 min sen var min fina vän Camilla här på kvällskaffe:)





Några bilder från förrförra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0