Kärlek

Hej & hå, vilken toppenhelg det har varit!!

I fredags härjade vi på Nickis äventyrslek, Zackes favvoställe typ (förutom hemma hos mormorn&morfarn då, där hans stora idol Ville bor;) Igår tog vi det launa och idag tog jag med mig mina två små hjärtan Ville & Zacke på bio! Väldigt uppskattat det med:) Vi såg Alvin & gänget 3 och grabbarna skrattade som tusan = bra film!! Efter bion vart det Mcdonaldts, standard! Världens mysigaste dag♥ Dom där två killarna gör mig lycklig alltså!

Zacke stupade isäng för ett tag sen, övertrött krabat! Jag är också såååå seg och har börjat få ont i halsen? No no no...

Hursomhelst, summan av kardemumman, vi har haft en KANONHELG! Nu ska jag käka lite godis och glo på solsidan innan Wallander börjar! Älskar söndagar!

Bilder från Bion idag och från Nickis äventyrslek i fredags!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0