årets första blogginlägg.

Shylyly bloggen! Länge sen sist! :)

Anledningen till att jag sitter här just nu är för att jag inte kan sova och har jordens huvudvärk. Försöker sysselsätta mig med både det ena o det andra för att bli trött men inget funkar. Har rensat tvätt, sorterat Zackes kläder, kollat igenom mina kläder, städat så gott det går (kan ju inte direkt starta upp dammsugaren nu om man säger så) och diverse saker och då kom jag på att det var år sen jag tiitade in här! Ok, inte år men ni förstår poängen!

Kul att det fortfarande finns folk som tittar in här iallefall! Kan ju inte påstå att jag har varit världens roligaste på sistone men nu har jag bloggmaterial så det skriker om det!! Några nya örhängen finns dock inte att visa. Har inte haft lust till det alls men imorgon tänkte jag beställa och köpa lite roliga smyckesgrejer då jag fick presentkort till det i julas.

Förövrigt hade jag en jätte mysig julafton med familjen, Zacke drunknade i julklpappar och jag drunknade i all julmat, hehe! Nyårsafton var även den mysig, satt hemma med ost, kex och och något glas vin! Firade in det nya året med världens bästa son som var helt lyrisk över alla fyverkerier!

Nu ska jag vila mitt huvud framför tvn med en kopp thé. Suget efter att blogga finns där så ni ser mig snart igen!;D

Kram så länge♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0