Hela veckan, kort & gott

Ja, och vart tog den här veckan vägen? Har legat en dag före hela veckan känns det som. Zacke har varit på dagis hela veckan förutom måndagen då han hade knas med magen, vi har hängt på stan, lekt ute, träffat vänner, i torsdags var jag med min fina mamma på sjukhuset hela dagen, i fredags vart vi bortbjudna på middag och på kvällen gick jag ut och tog en drink (väldigt lungt dock, var ut en timme, mest bara för att komma utanför dörren) och igår hade jag lillbrorsan P här på myskväll, eller jag sprang runt och fixade, städade och diskade hela kvällen typ...Kul syster va?

Idag efter lunch stack vi hem till familjen, åkte pulka, byggde snögubbar och härjade. Vart även innelek och mys med finaste killarna, Ville & lill-Z of course:) Vi vart upphämtade där på eftermiddagen och sen avslutades den här söndagen med middag och mys med vänner♥

Dock så deckade Zacke ihop när vi kom innanför dörren här hemma. KOKHET och jätte hängig.. Han orkade inte ens sitta upp men kunde inte somna heller. Till slut så somnade han i min famn helt utslagen, jag lyckades få i honom alvedon (jag hade bara suppar hemma och han HATAR det, imorgon springer jag till apotoket och köper flytande!!) så jag hoppas att han får en lugn natt...







Jag & Villekillen bygger en snögubbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0