Färgklick

Zackisen sover efter många om och men, han klagar på magen. Han har gjort det till och från sen igår.. Nu däremot vet jag inte om det var en ursäkt för att få vara uppe längre? Igårkväll så mös vi på soffan en bra stund över läggdags för att han klagade på magen och jag sa att han inte behövde sova då utan han fick säga till när han var trött (hade redan sjukanmält honom från dagis så det fanns ingen anledning till att börja bråka med honom om att sova om han hade ont i magen och dessutom inte skulle upp tidigt) och nu ikväll så kändes det som att han utnyttjade det lite? Haha! Han är smart den lilla skiten♥

Nu har jag iallefall laddat upp med chips och lite smått och gott.. Tänkte slå på en film som jag köpte (för 10 spänn på Ica!!! Kap eller vadå!!!) för ett tag sedan men som helt glömdes bort bland allting annat... Såå movienight med me, myself and I blir det.... Och jag kan lägga mig i soffan med gott samvete också, kan inte bli bättre!! Lägenheten städad, disken diskad och tvätten vikt! Tjiiiing, sicken känsla:)




Linnéa och jag♥ Diggar mina shorts som tusan, värsta färgklicken!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0