Toppen med stort T!!

Toppendag med stort T!

Kalaset för Tuva var jätte mysigt! ♥ Gott fika och en massa tjatter med familjen! Zacke härjade loss med 6åriga morbrorn (som Zacke tror är hans storebror, "Ville är min stojebjoj fatist" haha!) och kusinerna, han hade inte ens tid att sätta sig ner för att käka tårta.. Och att han dessutom fick en ny pistol (han har ju önskat sig en sån sååå länge!) av hans mormor och morfar gjorde ju nästan hela dagen! Glad kille!!

Efter fika drog vi oss hem till det "gula huset i funbo" som det så fint kallas!:) Mamma bjöd på middag, tacos! Jag åt så magen nästan sprack!! Och utöver middag vart det även en massa cyklande, kaffe, lek, och mys! Åh vad jag älskar att vara där hemma, bästa platsen på hela jorden!♥

Vi kom hem sent så det var bara till att borsta tänder, ta på pyamas, läsa bok och sova.. Han slocknade på EN gång.. Jag skulle också vilja slockna på en gång men jag MÅSTE packa.




Ludde med världens största ben!



Cykeltoken!



En glad Zacke med nya pistolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0