Zackarias, 3 år!

Vi börjar med Zackes 3årsdag!

17 septemper fyllde fisen 3 (!!!!) år! Började med sång, tårta och paket på morgonen! Av mig fick han en "el-moppe" (eller vad man kallar det? Äh, ni ser på bilderna:) och lite annat smått och gott. Han vart såååå glad! Efter födelsedagsmys, paketöppning och tårta, bara jag & Zacke så dök hela stora familjen + kompisar upp! Det vart röj här hemma, fullt ös! Första gången jag någonsin haft så mycket folk här. Jag skippade inflyttningsfesten just av den anledningen hehe, men fyller man 3 så ska man ha ett stort kalas! SJÄLVKLART! :D

Han fick så mycket fint av alla som var här och firade honom! Ni gjorde hans dag ♥


Bildbomb från födelsedagen:




Kommentarer
Postat av: Jannicelindell

Verkar som han har. Fått en din föddösedag:)))

2011-09-28 @ 23:17:59
URL: http://Jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0