Yesterday!

Bjöd på middag här hemma igår, det vart färsfyllda paprikor med ris och bea och fetaostsallad. Fett gott alltså!! Mitt framtida yrke blir lätt kock! Man kan aldrig skryta för mycket;D Efter middag och fix så vart det vin, mys och prat innan vi drog ner på stan en sväng och kollade läget. Var inte på topp och hade egentligen kunnat stanna hemma och sova. Dumt av mig! Idag ångrar jag mig, har varit halvt sliten hela dagen trots att det ändå vart hyffsat lungt igår och endast en halvtimme (max!) ute på krogen.

Zacke har inte varit sig själv idag han heller, mycket skrik, grin och bråk. Han har gjort tusen toalettbesök, klagat på magen och ätit i stort sätt ingenting på hela dagen. Vill inte trycka i honom för mycket heller ifall att det är magsjuka som spökar? Håller alla tummar och tår för att han inte ska spy inatt. Nu ligger han i sängen och läser saga på saga på saga och verkar inte alls komma till ro för att sova. Stackars mammas kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0