tisdag!

Idag känns det som att jag har sprungit 10 varv runt Uppsala stad. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Jag är slut som artist. På toppen av moset  så behövdes det även handlas (inte roligt med en skrikig & trött Zacke!!) och diskas här hemma. Lillasyster Julia kom förbi också, vi käkade middag och hade matkoma i soffan.

Nu ska jag sortera massa tvätt, kommer inte hinna det i veckan då schemat är T A J T.... Och måste tvätta innan helgen.

Zacke somnade nöjd och glad för en stund sen iallefall. Eftersom att han var SÅ duktig på att ta sin medicin (+ att han var superduktig och satt i vagnen tyst och snällt när mamman sprang en massa tråkiga ärenden på stan!) så fick han springa in på leksaksaffären och köpa två bilar från filmen Cars. Pippi Långstrump har ju gått varm här hemma (han har ALLA filmer nu!!!) men nu verkar det som att han bytt ut det lite smått mot Cars. Kul med lite omväxling! Det ända jag hör i mina öron är ju alla pippisånger, haha...

NEJ nu sortera tvätt och sen duka upp med chips, godis och JULMUST!! Mmmm!!




Mariorna;D


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

å 23 nov tror ja de va släpps cars 2 =) En perfekt julklapp kanske. Hihi..

2011-10-26 @ 10:45:52
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0