Tisdag

Idag har det inte hänt så mycket. Zacke har varit på dagis och under tiden hängde jag här hemma, har känt mig snurrig i huvudet hela dagen så det vart till att vila innan jag hämtade hem mitt yrväder igen. Hann träffa Petra och Ronja en snabbis också och sen vart det lite spring på stan.. När vi kom hem fixade jag ordning middagen som vart riktigt god!! Lasagne och fetaostsallad! Mmm.... Har fortfarande matkoma:)

Nu ska jag lägga i säng Zacke och sen inta position i soffan. Ikväll är det desperate housewifes!!!! Wiiiiii!! Snacka om att rädda min kväll:)


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Skönt för Zacke med dagis. De kan ju va skoj=)

2011-10-11 @ 22:34:37
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0