Kort och gott om vad som hänt den senaste tiden.

Här har ni tjejen som är sämst på att blogga! Tjiho...

Det har hänt väldigt mycket sen sist och det har varit full rulle varje dag. Med både bra och mindre bra saker. Zacke har haft kraftig halsfluss + krupp men han var jätte duktig när doktorn var här och har ätit sin medicin i en vecka utan minsta lilla problem! Jag är en stolt mami!!

Jag har blivit moster till världens sötaste Isak!! ♥

Jag har klippt lugg och är väldigt nöjd över resultatet. Jag färgade även håret för några dagar sen och vart nöjd med det med. Lite ljusare vart det och då försvann även det mesta av den hemska svarta utväxten. Nu fattas det bara en toppning på det, 2 eller 3 cm sen är jag nöjd. Så länge.

Har hängt en hel del hos stora familjen i det gula huset. Bästa stället på hela jorden. Det är hemma! Har haft mysiga fikastunder + middagar + förfester med vännerna. Har även hunnit med bio och en galen utenatt i el Stockholmo. Zacke har fått shoppat leksaker och kläder. Jag har fixat min vinterjacka för iår så nu har jag två att varva med. Några fler örhängen har gjorts. Jag har haft filmkvällar här hemma med lillebror och annat mysigt folk. Tvätta, diska, dammsuga, skura och dom vardagliga sysslorna behöver jag väll inte nämna?

Senast idag så vart det en fika med Kim på stan och efter det knallade jag hem till bigsis Emma på middag. Min favvomat, lax! Tack sis!!

Däremot så är mina tankar någon annanstans just nu. Kan inte fokusera på så mycket annat. Att knåpa ihop det här inlägget var svårt nog. Men jag ska försöka hålla bloggen vid liv och uppdatera så gott det går. Har ju tusen bilder att visa!!! Och örhängen!! Och det nya i garderoben!! Massor med bloggmaterial ju.... Men som sagt, tankarna är någon annanstans.

Kram på er iallefall. Får se om jag orkar sitta kvar vid datan för isåfall kommer det nog lite bilder.



Maria Elisabeth Albertina Djurström

Lugg! & mitt fina fjäderörhänge made by MOII...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0