Idag var jag med i UNT.

Haha japp, väcktes av ett sms från Mariia som skrev att vi var med i UNT. Fattade nada men sen slog det mig att det måste vara vimmelbilden från flustret och mycket riktigt så var det så. Strax efter det så får jag ett samtal av Pappa som frågar om jag läst tidningen? Hahaha! Sista gången jag ställer upp på en vimmelbild. Hade ju inte ens sett hur den såg ut!! Och efter ett par öl + drinkar och möjligtvis någon shot så ser man kanske inte ut som sitt riktiga jag! TUR att bilden vart någorlunda okej iallefall annars vettefan! Hahahahahaha, kul var det iallefall! Whop på den!



Mariia, Cathrine & jag!


Kommentarer
Postat av: jannice

hihi,såg de när jag satt på jobbet i matsalen=)

2011-10-11 @ 13:42:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0