En natt i stockholms dimma.

I fredags hade jag en dag då man känner att man verkligen lever. Ni vet när man får en bra känsla i kroppen? När man trots mycket är glad och mår bra! Man känner ett pirr i magen och man känner sig helt oslagbar. I fredags efter jag vet inte hur många månder fick jag den känslan.

Sällskapet kan mycket väl vara anledningen! :) Mötte upp Petra och Ronja på stan. Vi kollade runt lite, drog en solning och sen stack vi hem till mig. Camilla dök upp. Vi fixade ordning oss. Peppo o bebben drog hem och jag och Camilla drog ner på stan för käk och en öl. Dragonpalace fick det bli. Därefter knallade vi till bion, som var så DUNDER! Kommer inte ihåg vad den heter och orkar inte googla. Men ni vet Jacob från twiligt? Han var med i den, säääääxi;D

När bion slutade mötte jag upp Mariia och satte mig i en bil mot Stockholm där vi slog klackarna i taket på först en pub och sen på en båt vid namn Patricia! Helt ok kväll... Taxin stannade utanför mig vid 06.00 på morgonen. Hej sliten lördag fick det bli..hehe

Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner&familj, alla guldstjärnor i världen till er♥




- Bjuder på en bild på 3 partyglada tjajor i sthlm -




Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Båten patrica i stockholm va vi å käka med jobbet å festade. de brukar ha gayklubbar där å de hade dom när vi var där. de va ganska kuil faktsikt=) dom som jobbade serverades i bar överkropp o de var massor med gäster som hade klätt ut sig till tjejer. va de de nu när ni va där?

2011-10-25 @ 11:33:44
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0