En måndag med full fart!

Åhå vilken dynder dag jag har haft today:D Lämnade lilla man på dagis, drog till Petra på massa kaffe och lunch! Vi hämtade upp Zacke, drog till stan, shoppade lite för att sedan dra hem till mig. Här hemma vart det pizza, kaffe och pippi långstrump! Haha, Zacke fick en ny film till sin pippi samling (nu har han 4 st om man räknar bort dom han har lånat från morbror Ville;) av sin pappa igår och den har gått varm här hemma sedan dess! Pippi på dom 7 haven är den som gäller nu och det är ju den bästa pippifilmen enligt mig! Jag måste ha sett den tusen ggr under mina små år!



Zacke i sin pippimössa:)



Zacke kör sitt race på barnens hus!




Ronja i Zackes gamla ko-dress!




Sååå thulig!!


Kommentarer
Postat av: jannice

barnen växer så fort=)

2011-10-11 @ 13:41:43
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0