3rätters

Har haft en helgrym helg! Fredagen började med solning, fikning och shopping! På kvällen hade jag fredagsmys med sonen och senare på kvällen så dök lillebrorsan förbi och slaggade även kvar! Lördags var det stress och fix hela dagen, på kvällen väntade nämnligen en 3rätters middag och parti parti! Fan så kul jag hade! Dock så kände jag mig rätt så sliten (Zacke sov asdålig natten till lördagen och vaknade vid 6! Lägg då också till att jag inte kom i säng förrän vid 01.00 tiden eftersom att lillebrorsan kom hit..) så vart en hyffsat tidig hemgång. Lämnade festen, tog en öl på stan och en taxi hem. Mycket sömn vart det iallefall eftersom att klockan ställdes om!:) Thank god!

Idag har det varit planeringsdag på dagis så Zacke är ledig. Just nu är han på bio med sin pappa och ser Cars 2. Haha får se hur det går med tanke på hans myror i brallan och första gången han är på bio dessutom! :)




Kim och jag i lördags! En liten glimt på halsbandet som jag har gjort. ska lägga upp en bättre bild sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0