Full rulle.

Det har varit full rulle sen igår eftermiddag. Mest för att få tankarna i styr. Petra med kid och lillebror philip var här och höll mig sällskap större delen av dagen igår. Det var så skönt att slippa vara ensam! Nu har jag ju visserligen Zacke men ni förstår poängen.

Även idag var lillbrorsan här och när han stack gick jag och Zacke och handlade. En veckohandling och nu har jag muskler i armarma vill jag lova och ännu mer träningsverk lär jag ha imorgon då vi valde att ta en promenix fram och tillbaka från affären. Ditvägen var väll inga problem men vägen hem med 4 tunga kassar och en ännu tyngre Zacke som efter halva biten tydligen hade brutit benet och måste till doktorn? Vilket innebar Zacke på ena armen med en kasse och dom 3 övriga kassarna i andra handen. Pust!

Väl hemma satt iallefall pepparkaksbaket igång. Zacke har tjatat om det så att jag har fått skavsår i öronen! Det var lyckat iallefall, jag stod för bakningen och Zacke för ätandet! Bra kombo!!

SEN har vi faktiskt storstädat hela lägenheten från topp till tå. Nu återstår bara en tvättid och sanering av kökskåp, ugn och kylskåp. Den roliga biten:) no no no.

Tur att vi har hållt oss sysselsatta iallefall, Zacke tokdecka för en halvtimme sen och även jag känner mig faktiskt rätt trött, yippie!!! Greys kl 21 blir det iallefall sen får vi se om det blir sleepiii eller mer bloggiii ;D






Jag har färgat mitt hår brunt igen btw. Ska bli skönt att slippa den svarta utväxten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0