En hjärna på högvarv.

Hur trött jag än är så går huvudet på högvarv. Kan inte koppla av. Har försökt gjort smycken men det blir bara kaos, ska springa förbi stan imorgon och inhandla lite nya grejer. Roligare att göra då och det är världens bästa tidsfördriv. Har ca 12 st nya som jag måste visa för er också, stod nämnligen på en adentsmarknad med systrarna i helgen och då var jag ju tvungen att fylla på förrådet lite, så som sagt har ungefär 12 st kvar som jag ska se till att visa.. Imorgon!

Nu ska jag ta mig en kopp thé och försöka koppla av. Min kropp är verkligen så stressad just nu! Det händer för mycket!



Sötaste Mariia och jag.. Skulle ha varit på glöggmys hos henne med tjejerna ikväll men jag orkar verkligen inte träffa en massa just nu... Så synd dock för hade sett fram emot det! Mariian, om du läser det här så boka in mig för en ny glöggträff INNAN julafton, taget? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0