1 nov!

Shy bloggen! zup zup

Dagen började med dagis för Zacke och ingenting speciellt för min del. Har känt mig konstig i kroppen idag, typ illamående? Och jätte svårt för att äta något? Då är det något som är fel vill jag lova! Vilket fall som helst så dök Petra + dottran upp på eftermiddagen, mys, behöver jag skriva att vi drack kaffe? Dock var jag nog inte världens roligaste sällskap idag! Hoppas hoppas hoppas o alla håller tummarna för att jag inte blir sjuk nu.

Stack iallefall iväg till affären och köpte en billyspizza, halva gick ner och sen kom illamåendet igen! SUCK på det, jag blir ju världens vrak när jag inte äter! Världens grinigaste också....

Har iallefall laddat upp med julmust (bästa medicinen!!;) och salta pinnar här på mitt vardagsrums bord så nu kryper jag ner i soffan med favvofilten och inväntar Desperate housewifes. Höjdpunkten på hela veckan!!

Slänger upp en bild på ett nytt fjäderörhänge snart så håll utkik! :) Pyss & kramen!




Rolig bordsplacering på festen i lördags;D haha!


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Åå,jag kan känna likadant men de är nog för min höstdeppa :(

2011-11-02 @ 00:36:54
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0