you only live once, so do it right



Ibland tycker jag om mig själv alltså! Haha! Jag bjuder på den! Den här bilden får mig att skratta... Jag ler typ inombords. Den här lilla gumman har jag verkligen haft riktiga dunderkvällar med! Hon ger mig ett par nya magruter varje vecka vill jag lova, shit vad man kan garva alltså!

Nä nu ska jag sova. Behöver sömn känner jag... Sover lite risigt på nätterna, har ont i rygg och nacke + att jag börjat drömma så sjuka mardrömmar!!! kanske borde ge upp det där med skräckfilmer?....eller?

Godnatt på er vilket fall.. pyss o kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja, hon kan verkligen bjuda på några skratt den där filuren... ;-)

2011-05-19 @ 10:10:29
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0