Virkat linne, 120 riksdaler.

Det var ett par st (både här o på face) som frågade vart jag hade köpt mitt vita virkade linne någonstans. Och då är det ju faktiskt så, att jag bad min syster (som är grym på att virka) att virka ett vitt linne till mig och resultatet vart så bra!!!! Hon är verkligen GRYM! Önskar att jag också vore sådär bra på nånting (fast jag har ju i huvudet att börja göra smycken:) för det är verkligen kul att bära något som inte finns att köpa i affärer.

Nu är det iallefall såhär, att vill ni ha ett sånt här linne så är det bara att hojta till! 120kr tar hon för ett linne, småpotatis ju. Ni får välja färg och strl själv (jag själv ska be henne göra ett orange när hon får tid, hihi).. som sagt, bara att hojta till.

Bara skicka mail till mig på [email protected] eller slänga in en kommentar här :)





Djup i ryggen (GILLA!!)..
Ni får välja vad ni vill ha för axelband också, om ni tex vill ha dom bredare eller smalare.



Nu är inte tanken att jag ska ha en svart bh under egentligen. Hade tänkt att införskaffa mig någon färglad att ha under, typ blå? så snyggt i sommar!!


Kommentarer
Postat av: jannice

Jag vill ha ett vitt och ett marinblått till mig själv. Hur är dom i stl? Funderar på vad man ska ta för något å så nämligen! Vill ha linnet i breda linneband med. Sen vill jag ha ett till linne till en vän. Hon har stl S.

2011-05-16 @ 08:26:27
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Linn

Hej såg din blogg precis och blev helt kär i linnet, gör ni dom fortfarande? :) kram

2011-08-11 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0