Varning till känsliga tittare

Inatt vart min näst yngsta lillebror grovt misshandlad. Jag var och packade mina saker från lägenheten samtidigt som jag får ett telefonsamtal av min mamma. Jag fick inte fram några ord och ännu bättre vart det ju inte efter att jag fick ett mms på hur han såg ut. Jag brast! Tårarna bara forsade!

Han bröt näsbenet på två ställen och hela hans ansikte fick ta många smällar. Även hans kropp. Man sparkar ALDRIG på någon som ligger ner. Man slår inte någon så hårt att man inte kan stå upp. Man slår inte sina kompisar. Man slår inte någon som är betydligt mindre. Man går inte ihop flera stycken mot en. Man slåss inte överhuvudtaget! Människan fick en mun för att prata.

Nu hoppas jag att dessa personer får det straffet dom förtjänar. Vilka idioter det finns!!! Jag känner ett sånt hat just nu, fan säger jag bara!

Jag älskar dig min älskade lillebror, allting kommer att ordna sig....





 

Jag känner knappt igen han på bilden.....


Kommentarer
Postat av: jannice

Men herregud.. Vem gör något så ont?? Hoppas dessa idioter får vad dom förtjänar.. Hoppas ni har anmält till polisen... Kramar

2011-05-23 @ 12:51:22
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: jennilie

Usch vad hemskt! Hur fan kan man göra så!? :o hoppas han mår bättre snart! Kram <3

2011-05-23 @ 15:20:59
URL: http://jennilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0