lördag

HELLYLY! Här vare tyst :)

Var ut igår för ovanlighetens skull ;) mohaha eller.. Hade jäkligt kul iallefall med mycket dans o härliga människor! Vart i stort sätt bara vatten för min del igår (bortsett från en grogg som jag hällde ut efter halva) så idag har man känt sig hyffsat ok :) Vart såklart ganska sent så trött är man ju!

Har dock varit usel med kameran, jag som kände mig så uppiffad (hihi) igår! Tusan!

Aja nu blire film o popcorn, ska kolla på en skräckis där en clown (inte DET) springer omkring och dödar folk. Jag är inte ett dugg rädd, nejnej..



Har som sagt lite ont om bilder så lägger upp bilder som jag inte visat förut :) den här är på mig o bästaste vän i vintras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0