Spark spark!

HELLY! Mår ni bra i solen? Det gör jag! :D Njuter för fulla muggar..

Efter att jag hade hämtat hem spindelmannen från dagis så kom bästa Petra hit på kaffe, sol o prat. Fick känna hennes lilla där inne sparka! Vilken kicker!;) Sån grym känsla, kommer ihåg när Zacke låg där inne och sparkade! GRYMT! Förstår inte dom som säger att graviditeten är pest o pina (om man inte har det jätte jobbigt förstås!)!

Nope nu ut i solen med lite påskmust (is the shit!!!) och invänta Zackisen som är ute och cyklar med moster Linnéa:)

Kram på er




Kommentarer
Postat av: jannice

Min graviditet var bra fast de fanns vissa dagar man bara ville att ungen skulle ut ;) Jag tror de var för jag mådde lite dåligt udner graviditeten. Ena studnen låg jag å spydde å andra stunden kasta jag i mig mat,hhi,vilket kanske inte va så bra heller :) Jag mådde väl mest dåligt för att jag hade humörsväningar ;)

2011-05-19 @ 23:18:53
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0