"sometimes we forget who we really are"

Det är inte alltid lätt.. Det är det verkligen inte. Det vet jag. MEN jag vet också att man kan ta sig loss, att man kan klättra uppåt! Så länge man själv vill och har motivationen. Oavsett hur många gånger man blir "nedsparkad" till noll så kan man alltid ta sig upp igen... Men det som är kruxet i det hela är att hitta en annan väg upp, att inte följa samma bana som innan, att inte falla tillbaka. Man måste tro på sig själv, det kan ta jätte lång tid.. Men man måste ge allt man har, man måste lyssna på sig själv, man måste inse vad som är rätt och vad som är fel och sen utgå efter det.

Jag ska vara smart, jag ska klättra uppåt på ett nytt rep. Jag ska aldrig falla tillbaka, jag kan falla ner igen men aldrig tillbaka på samma plats som förut. Jag vet vad som är rätt, jag vet vad som är fel. Jag har upptäckt det själv.

Jag kommer säkert stöta på en massa problem senare i livet men vad vore inte livet utan efarenheter?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0