projekt - ljusare

Juste fan! Glömt att berätta ju (fast ni har säkert redan sett på bilden något inlägg ner)! Jag har börjat mitt projekt - ljusare hår :) Har redan hunnit slinga det två gånger (fast en färg skulle gå ut efter 6-7 tvättar så det var nog mer en toning) och kan inte säga att jag är supernöjd över resultatet... Efter första färgningen så syntes det knappt (aldrig mer billig hårfärg!) utan det satte sig typ bara i min 5 cm utväxt... Efter andra försöket så vart det betydligt ljusare men mer mot det orangea hållet (fast det är den här som ska gå ut efter 6-7 tvättar, phu!) så ser väll ut som en liten morot i huvudet just nu! Haha nä så kaos är det faktiskt inte, blir nog bättre när det växt ut lite.. Hatar precis efter när man har färgat håret, lite utväxt (iallefall om man färgar det ljust) ska man ha!!

aja... Här får ni en bättre bild på nya färgen (som inte ska få stanna länge, ska avvakta en vecka sen färgar jag igen men då också med toning eftersom det är faktiskt är bra för håret också)..



jag o Luddisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0