NEJ!!

Vad har jag för otur? Va va va? Jag skulle färga mitt hår i en lite "gråare blond" nyans. Testade Loreals (det är väll ändå känt för att vara ett bra märke?) nya....Och vad händer??? Det blir BRUNT! Jag har ju hållt på hur länge som helst nu för att försöka få det ljust och så blir mitt hår brunt!!!! HUR KAN DET BLI DET? Stog ju blond blabla på förpackningen? äääääj fy fan vad arg jag är!!!!!!!

Betyder att jag måste färga om imorgon för så här tänker jag inte gå! NEVER.....Ok om det nu bara var brunt men det är i riktigt fula skiftningar.....


Ps. Kim köp den inte, orkar inte ringa;) ds.


Kommentarer
Postat av: jannice

Hm,jobbigt när de blir så. Hihi,därför jag går till frisören för jag e expert på över exponera mina färgtider =)

2011-05-26 @ 12:20:59
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Kim

hahahaha.. nej okej, jag köper den nog INTE! stackare, kör på nån vanlig av loréal hårfärgning som du använt förut, annars kommer det nog bli dyrt ;)

2011-05-26 @ 13:51:40
URL: http://brunettkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0