Måndag

Jag må vara sämst på att blogga men jag är fanimej sämre på att fota.. & utan foton att lägga upp så är det inte kul att blogga heller. Vet ju hur jag själv är, om det är inlägg utan bilder så scrollar jag bara förbi texten.

Hur som, har haft en mysig dag idag. Petra kom hit och hängde med oss i solen :) vart kaffe o mycket prat! Hon har ju precis anlänt efter sin utlandsresa så var mycket prat om det men även om hennes lilla bebis som kommer i september, längtar!!

Nu ska jag käka upp min hårda macka med ost o gurka (BÄST!!) och sen bege mig mot sängen. Är helt slut efter en dag i solen :) Imorrn kör vi igen!

Kram o godnatt på er!



Jag o Ville blåste såpbubblor :) Jag älskade det när jag var liten och jag kan inte påstå att jag älskar det mindre nu, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0