Perfekt helg!

Hej på er!

Jag har haft en dynderhelg! Mycket sol, god mat, utgång med vänner och framför allt mys med Zacke. Allting som en helg ska bestå av har jag lyckats knåpa ihop :)

Nu är det söndag igen, jag hoppas på en ny bra vecka! Ska försöka hinna med så mycket som möjligt den här veckan! En stor tvätthög står o kollar på mig nu så det är väll prio 1 :) men förutom det så ska jag försöka fixa o trixa med en massa, ringa viktiga telefonsamtal, gå på ett viktigt möte och skola in Zacke "på nytt" på dagis då han känner sig väldigt otrygg där...Tyvärr.

Jaja, nu blir det Wallander!!! Chips, dip o andra feta saker joinar mig ikväll då jag sitter helt alone framför tvn. MEN missförstå mig INTE, det är sååååå skönt!!

Stek i solen med underbara lillsis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0