Festlördag o myssöndag!

Shuuu!!

Gårdagen vart mer än lyckad! Började med att jag, lillebrur och Zacke drog iväg till Nickis Lekland. Zacke vart överlycklig och helt galen i att hoppa i alla hoppgrejer! När vi gjort vårat där så drog vi ut till mamsen på tacomiddag! Supermysigt! Åt så att magen stod åt alla håll o kanter :) Fick med mig en Kim hem därifrån :) Vart ännu mera mat och lite förfest här hemma innan vi stack iväg och mötte upp bigsis Emma för en öl (eller två:) på Ecocafét :) Vart en hyffsad lugn och rolig kväll!

Dock så är jag väldigt sliten idag men tror att det beror på att man har vant sig vid att ta det så lungt pga tandvärken, käkvärken osv. I brist på mat-ideér så vart det pizza för hela slanten! Så rätt på en bakis-söndag :)

Nu har jag precis kollat klart på solsidan och strax så börjar Wallander. Söndagar is the shit!!!



kommer upp mer bilder från igår strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0