Yesterday and today! magsjuka and stuff!

Yesterday:

Igår hade vi en varm, solig och badig dag ;D Jag badade dock inte! Har förmodligen dragit på mig en öroninflammation så ville inte riktigt riskera att bli dåligare (lite för kallt är det nog för min del också, haha;). Zacke däremot plaskade i stort sätt hela dagen! Helt crazy! Ett par av hans kusiner var här och härjade i poolen också! Skitskoj tyckte Zacke :)

På kvällen mötte jag upp en tjejkompis (efter ett totalt virrande av en lokalsinnelös maria) på ett glas vin. Kände mig inte på topp alltså, försökte få upp partyhumöret lite grann men så fort jag kollade på vin glaset vände sig magen på mig typ?

Today:

Imorse förstod jag varför...Jag har åkt på magsjukan! Spydde ett par gånger imorse, drack vatten och spydde igen. Fifan! Inte så konstigt med tanke på att 3 st i det här hushållet hade det igår. Jaja nu mår jag bättre förutom att benen känns som spaghetti och jag har en sån enorm hungerkänsla, men vågar fan inte käka för mycket alltså!! Åt en god middag nyss men är fortfarande så himla hungrig! Kanske, kanske, kanske blir chips o dip ikväll...Mmmm! Så gott! Tänkte glo på - Ps I love you också...Hörde av syrran att den skulle vara bra! Blir en lugn myskväll, vilket behövs!

Öronen gör ONT, halsen gör ONT (har tappat rösten helt), magen är KAOS, snoret rinner och hostan tar knäcken på mig....Hahaha har jag otur eller? KRYA PÅ MÄ!

Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att Zacke ska slippa magsjukan och alla andra sjukdomar.OKI?



Jag och Zacke i stadsparken i fredags, en hyffsat ok bild på min hårfärg också :) är ganska nöjd nu om inte annat så kommer jag väll tappa allt hår om jag fortsätter försöka "fixa" till det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0