Våran soliga dag + ny byxdress!

Åh, dessa underbara soliga dagar! Jag och Zacke har varit ute från morgon till kväll. Lekt, solat, badat vattenspridare, ätit middag, OSV... Jag o lillsis tog även tag i att rensa en av dom stora rabatterna här hemma. Hon skulle tjäna lite cash från pappan och jag som är en sån snäll storasyster hjälpte givetvis till ;D Zacke var också där med två händer och röck bort både det ena och det andra, några jordgubbsplantor rykte ;D hahaha... Sorry mams o paps!

Nyss var Petra här på en kvällskaffe! MYS (x1000)! Ibland behöver man snacka av sig och vem passar inte bättre än ens bästa vän då? Tack peppo för en mysig ikväll...♥

Nu är jag helt skakis efter 3 koppar kaffe så ska nog försöka få i mig något annat. typ 100 glas vatten så att man kan somna i tid kanske. Hej tjejen som vänt på dygnet HELT!



Eftersom att jag inte har några bra pics att ladda upp så tänkte jag visa min nya härliga byxdress! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0