sol,bad,loppis

Vad har vi gjort idag då? Solat (jag) o badat (Zacke) är väll det vi har sysselsatt oss med. Hämtade hem lillfisen från dagis redan vid 12tiden så vi har spenderat hela dagen tillsammans. Dock så var han en riktig tröttis idag så bitvis har det varit en hel del gnäll o skrik. Men senare mot dagen dök kusinen Tuva upp och då vart det lek och full rulle! Sötungarna!

På kvällen kom Kimpor förbi på lite loppis, haha säljer grovt mycket kläder nu alltså. Idag har jag rensat ut lite grann men det är långt ifrån allt!! Imorgon tänkte jag ta tag i resten.. Så skönt att bli av med allt! Lite sorligt är det ju också ijoförsej eftersom dom flesta plaggen är helt nya men what a heck, nu kan jag köpa nytt med gott samvete :) En fågel viskade i mitt öra att Nelly har rea nu igen! Whop whop.....;D




enkel o skön outfit :)
Jeans - Lee
Orange linne - Åhléns
Ring - H&M
Halsband - Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0