grrrrrr..............

Gah, vad jag blir arg... Har mått dåligt idag igen, det kom som en tillbaka spark. Jag trodde att jag blivit 100% frisk men idag har jag gått med ett illamående som heter duga. Ont i huvudet. Ont i kroppen. OCH säkert lite feber på det.

Vad fan? Och nej jag tycker inte ens synd om mig själv. Jag kanske borde lära mig att ta det lungt med allt tills jag känner mig helt kry och inte bara springa utanför dörren "wiiii partyyy" så fort jag börjar bli LITE bättre. MÅSTE lära mig att ta det lungt när jag inte mår bra, det har fan gått veckor nu sen jag kände mig fit for fight sist.

Nu lovar jag mig själv att ta det lungt tills allt är på topp, orkar inte må kasst konstant! Blir en lugn midsommar med familjen, blir en lugn vecka och helg. OKEJ.

Haha, ja jag är arg :) Inte nog med det så regnar det ute, är irreterad på skitsaker, tänker för mycket på skitsaker och min hjärna får ALDRIG ett break!

FIFAN....Nu ska jag sätta på mig hörlurarna och pumpa musik så det heter duga:)

Tomorrow is a better day, eller nåt;D


NOOOO PICS.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0