fuuuling

Ikväll ska jag bara njuta av att vara hemma (blir lätt rastlös när Zackisen somnat annars o så är jag ju så sällskapssjuk också) helt själv. Typ ruttna vid datan och smälla i mig en massa chips o dip! Lyssna på en massa lugn och fin musik ska jag göra också! Just nu pumpas Akon :) vad annars? hihi.

Jag börjar faktiskt känna mig på mycket bättre humör, sjuk är jag ju såklart fortfarande men jag är glad ändå för imorgon SKA jag vara frisk och hänga med bästa Petra!



Hahaha så ful bild, gillar o bjuda på mig själv assså ;D


Kommentarer
Postat av: Kim

hahah och snygga jag i bakgrunden -.-

du var sööööt på den! :*

2011-06-06 @ 10:24:08
URL: http://brunettkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0