Förkyld o inflyttningsfest!

Fy fan! Jag känner mig som en zombie just nu... Snorar, hostar o nyser! Trots att termometern visar på mer än 25 grader så har jag legat i solen och frysit. Känner mig inte på topp alls. På toppen av moset fick jag ingen sömn inatt heller...

MEN jag ska trotsa den här förkylningen och sticka iväg på inflyttningsfest hos min fina vän Mariia. Vet dock inte hur det blir med utgång efter, känner jag mig själv rätt så blir jag nog taggad efter en öl eller två om inte annat så övertalar väll Mariia mig till att följa med.. ;D Lär väll må för jävligt imorgon men orkar verkligen inte sitta hemma ikväll. Har sett fram emot den här kvällen med bästa tjejorna....

Nope nu blire middag. Lax :D SÅ GOTT!!

Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0