En ny LOVE!

Vågar inte ropa hej än...MEN idag har jag mått bättre :) kanske bara fick en "eftersläng" (eller vad säger man?) igår.

Har för övrigt haft en mycket trevlig dag! Började med lämning på dagis, raka spåret in till stan för lite ärenden, spaning på things vart det också men jag kom hem tomhänt så det är nemas problemas. Lär bli värre i slutet på veckan när några kronor rullar in som dom ska!;D

Imorgon blir det upp och ringa hemska (hatar teleköer) viktiga samtal. SEN återigen in till stan för ÄNNU mera ärenden, hämta Kackisen på dagis och sen in till stada IGEN. Suckiluuuu......!!

Däremot så ska jag köpa en ny love imorgon!!! har dock inte bestämt mig för vilken än, står mellan två snyggingar :) ena dyrare än den andra. Den andra snyggare än den ena. dom är UNGEFÄR lika bra, fast på olika sätt. Hatar beslutsångest..ahhh.. FAST Kim var här nyss och hjälpte mig med valet så nu vet jag på ett ungefär iallefall. Men bara på ett ungefär! Lutar mot mr.Ericsson....


HÖRS SEN DÅ!:D



lite halvt sådär lagom glad typ...   :D


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Nej! iPhone ska det va! :-D

2011-06-22 @ 08:02:44
URL: http://www.sarasliv.se
Postat av: Malin

En ny love?? Jag har redan en:) beställde den för ett tr

tag sen, fick hem den igår:D

Skicka ett sms till mig sen för jag har inte kvar ditt nummer. Kraaaam

2011-06-22 @ 13:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0