Depp

Jag har inte dött! :) Har bara haft det lite fullt upp. Mycket tankar har jag i mitt huvud också! Fifan om man bara slapp tänka ibland.

Var ut i onsdags med Kim, vart en hyffsat bra kväll.. Var inte sådär 100% taggad bara vilket jag inte är så ofta längre. Som sagt tankarna :) Man hamnar som i koma typ. Dricker en drink och kollar rätt ut i ingenstans... En mysig "förfest" hade vi iallefall, jag o kimsan, vi satt på altanen och drack vin, skrattade en hel del och pratade ännu mera :)

Just nu så sitter jag och lyssnar på deppmusik och käkar pizza. Är fortfarande sliten efter i onsdags? Kan bero på för lite sömn ijoförsej. Men men.... Hej jag tycker synd om mig själv och nu ska jag färga håret. Brukar få upp mitt humör liiiiite :)



Kim o jag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0