chiiiirrrree

Nu sitter jag framför burken med chips, dip och ett glas kall cocacola! Ibland är livet bra :) Nu väntar jag bara på att Petra ska komma förbi så att vi kan ta en kvällskaffe och sen ska jag slå på rullen tänkte jag. Har den på datan så kryper nog ner i sängen o kollar :)

OM inte Zacke vaknar upp innan och spyr ner hela sängen. Han känns lite osäker just nu, han rapar+ fiser (varje gång han gör det vilket är typ en gång i minuten så säger han - Ojjj ja pjuttade!!haha)  konstant! + att han klagat lite på magen ända sen igår eftermiddag. Suck! Nej vi får hoppas att han vaknar pigg och glad imorgon och att både mamman och sonen har fått sova ostört :)

Är väll inte för mycket begärt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0