Vi tog lite semester :)

HEJ! Nu är jag tillbaka! :D Har inte varit hemma sen förra onsdagen (förutom på torsdagen då jag var hem o packade lite) därav dålig update. Har inte kommit på hur man man mobilbloggar riktigt heller, vill ju helst kunna bifoga bilder men det går icke.

Hur som, förra onsdagen vart det häng med lillsis och lite spel/vattenpipakväll på det. Helt okej kväll! På torsdagen vart det bara att sticka hem o packa för runt 16tiden skulle Camilla hämta upp mig för att dra ut till hennes sommarställe. Det var jag Camilla + våra kids som stack iväg! Så himla skönt! Åh vill åka igen!! Vart 4 dagar med sol o bad (20 m till badet ungefär, så nice!) dagarna i ända och på kvällarna tog vi någon öl o snackade skit! Zacke skötte sig som en ängel hela tiden! MYS!

Kom hem igårkväll efter en lång biltur med stopp på mcdonaldts! Zacke älskar happymeal så han var nöjd och satt stilla i bilen i princip hela vägen! Var strax 18 mil dit och han är ju verkligen INTE van vid långa sträckor så han var duktig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0