Överallt och ingenstans.

Hallåe! Jag känner mig fortfarande inte helt ok efter min så kallade "karusell-attack". Till och från kan jag bli svimfärdig, illamående och skakis som 17. Det kan hålla i sig så i några minuter och sen går det över och allt är normalt igen. Idag har jag dock klarat mig utan minsta lilla yrsel. Tummen upp!

Igår så trotsade jag mitt karusellåkande och drog in till stan på först ett möte sen middag på Kebab House och sist men inte minst häng i stadsparken. Närmare sagt lekparken. Zacke lekte och lekte och lekte i flera timmar. Någon gång tog han en vätske/vindruve-paus men annars så var det full fart och lek med alla dom andra barnen. Jag satt på sidan av och bara njöt! Inte minsta lilla problem eller gnäll (förutom när vi skulle hem då;). Jag tror jag reste på mig en gång under hela tiden vi var där! Det är inte illa pinkat! ;D Han var duktig han, min kille! 

Idag har vi sprungit omkring på stan. Handlat tills imorgon (finaste mamma fyller 50 och på kvällen blir det parti med lillsis), hämtat ut paket, shoppat och eftersom att Zacke var hur duktig som helst under tiden jag sprang som en virrig höna så vart det även en sväng in på leksaksaffären. Han valde lego såklart! En polismoppe + tillhörande polisman m.m i duplolego...

Stress har det också varit, tonvis med stress. Puh! Nu varvar jag ner hemma med min favorit maträtt (så gott!), chips o dip. En skön fredagskväll!

Zacke sover fint i sin säng. En trött hjälte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0