IKEA, flytt, tacomiddag och lungt och skönt.

Har flängt runt på IKEA hela dagen med Kimpor, lillebror och världens härjigaste unge (nästa gång åker jag själv!). Hade flera presentkort där sen födelsedag och julafton! Kom INTE hem tomhänt! Shoppade loss ordentligt! Flyttar nämnligen nästa helg (det var min secret,höhö) och jag har i stort sätt ingenting! Eller aa, nu har jag en del! Köpte en massa köksgrejer men även saker till Zackes blivande rum (ett fint bord och en matta)...

Shoppingen igår bestod av gardiner, vinställ (som alltid kommer att stå tomt, mohaha!) och ljuslyktor..både ljusstakar och hängande lyktor! Så lite komplett börjar det bli! MEN mer behövs och det är ju så himla kul att shoppa till sitt eget boende! Like,like,like! Ska fixa det sista i veckan för nästa helg gäller det! Oooo börjar bli nervös!

Annars idag så vart det en tacomiddag med hela big family! Bigsis Emma var ut och hälsade på också:) På kvällskvisten har vi mest degat... Lite tv, lite lek och bad för Zacke! Han tokslocknade i sin säng för en timme sen ungefär! Nu ska jag hälla upp ett iskallt glas cocacola och bara njuta av lugnet! Hemmakvällar is the shit! Jag kommer ha hur många krafter som helst på jobbet nästa vecka:D Whopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0