Överdrev, yes.

Ok, när jag skrev att Zacke sjulle vakna kl 2 så överdrev jag nog...rätt så rejält! han vaknade nu! Fasen:) aja..hade tänkt att han skulle till dagis imorgon men eftersom att han har varit hemma hela veckan så avvaktar vi nog en dag till. ëfter alla dessa vakennätter och matstrejkningsdagar så behöver han nog en dag till att vila på.

just nu sitter vi i soffan framför byggare bob, bygger lite pussel och ritar imellanåt. pappan håller på och bygger upp den sista stolen till bordet och det lägger jag mig inte i:) nog att han fick byta 3 av dom 6 stolarna han köpte för att bakbenen var för korta, hahaha vilken osis:) kul att retas lite är det iallefall, lite i smyg sådär;)



nu ska jag fylla på kvällens sista kaffekopp och sen joina sängen.
Hoppas att Zacke tycker som jag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0