myssöndag!

Idag har jag haft en sån där söndag som alla söndagar borde få vara. Visserligen så var man lite bakis från gårdagen (trots att jag bara drack vatten ute?) men det trollades bort när min underbara familj kom på inflyttningsfika. Mamma, pappa, Linnéa, Philip, Julia och min söta plutt Ville! Både jag och Zackisen har saknat Ville (och dom andra också såklart!) så mycket så det var så mysigt att ha honom här! Zacke visade stolt upp sitt rum för Ville och bäddade åt både två på marken så att dom kunde mysa! Det gjorde dom alltid hemma tillsammans förut! När det var dags för the la familia att åka hem var det en MYCKET ledsen kille som stod i fönstret och ville att dom skulle komma tillbaka!

Btw, så fick jag en jätte bra inflyttningspresent av mamsen o papsen! En toastmaskin! Den invigdes redan idag:)

På kvällen vart det bad, middag och sen dök Zackes farfar upp med en massa gott! Märktes att Zacke hade saknat honom också för det var en glad kille som visade farfarn runt i lägenheten!

Nu ska jag packa dagisväska, jobbväska och sen ta en macka och lite thé...Lär nog sova gott inatt:) Är så slut!! Tur att det är betydligt närmare till jobbet nu iallefall:)



Snodde bilderna från mammas blogg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0