finally:D

Japp, då var vi igång i lägenheten! Allting börjar äntligen hamna på sin plats! Lite kartonger behöver plockas upp och kläder behöver hängas upp i min waaaalk in closet:D ha ha whopp whopp!

Annars så har vi haft fullt med besök här! Varje dag har det varit någon här för att spana in lyan! senast idag var kim och julia här! Kim hade med sig en massa inflyttningspresenter! min tjeja det där:D och julia åt upp hela kylskåpet typ:D ha ha ha! Nu ser jag fram emot helgen då resten av the big family dyker förbi! I MISS THEM!!!

Nä jag är faktiskt jävligt nöjd med läget! Igår hämtade ahmed ett helt nytt köksbord med 6 stolar som man satt som en kung i! åt precis en god middag och jag bara njööt vid köksbordet! wonderbaaaaaaart dä!

Bloggar mer sen, sitter en tjurig gubbe (på 26 bast) och klagar på att jag ska släppa datan för några sekunder. Den andra lilla gubben slocknade i soffan framför 102 dalmantinerna för ca 1 timme sen. Inte bra! Han lär väll tro att det är morgon kl 2 inatt. Suck!

Yeyeye, bye niii:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0