airplane

Efter att jag låg deck i soffan ett par timmar på förmiddagen tog jag mig utanför dörren och hämtade Zacke på dagis (ahmed sköter ju lämningen och jag hämtningen) och direkt där ifrån så åkte vi ut till mamma/mormor och pappa/morfar. Zacke blir alltid så glad när vi åker dit! Och att bli bjuden på middag sitter ju aldrig fel det heller:)

ett plus i kanten på denna dag är min lillebror Ville! Hur rörd blir man inte när ens 5åriga lillebror säger att han älskar en? ♥

Dagens minus idag
är att så fort jag gör minsta lilla ryck som idag var att hämta Zacke på dagis och sen åka hem till föräldrarna (fick ju till och med skjuts hem) gör att jag mår så himla piss! Just nu känns det som att jag bara skulle vilja sätta något mot huvudet och trycka av...Ok lite allvarligt men det här tar knäcken på mig!! När ska man få känna sig fit for fight igen? Bort med den här jävla zombieslaschsjukdoms-tiden tack!! I could really use a wish right now....lalala....




Jag har iallefall fått röra på smilegroparna idag, det känns som det var years ago!!
Tack för idag min älskade familj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0