pigggggggg.....

Jag är så dum, jag var AS trött vid 21.45 så tänkte yes!!! Äntligen är jag trött så att jag förhoppningsvis kan somna så fort jag lagt mig i sängen MEN, tänkte att jag bara skulle ta en dusch först... Och det slutade mig att jag vart AS pigg istället så här sitter jag nu och kollar runt på massa kläder, bloggar och andra roliga onödiga sidor. Visserligen ska inte Zacke till dagis imorgon heller men det spelar inte så stor roll eftersom han ändå vaknar 06.30 som en tidinställd bomb. Och då minsann gäller det att vara pigg för då är det fullt tempo på den lilla herrn. 

Men nu ska försöka trotsa piggheten och lägga mig i sängen iallefall. Ta med mobilen och spela wordfeud tills jag somnar typ. Min hjärna behöver ju verkligen sömnen, den fungerar inte normalt någonstans just nu.

Godnatt partiiiipeople, lill-lördag today!:)




Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fryser han inte i sin blåa höstjacka?

2011-12-16 @ 19:00:36
Postat av: maria

Haha, kul att du har lagt märke till att han har en blå höst jacka! Men den hänger numera i garderoben, det här är hans blåa VINTER jacka :) vad tar du mig för haha, vilken normal människa sätter på sitt barn en höstjacka i minusgrader. Tok!

2012-01-02 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0