C <3

Som varje tisdag så kollar jag ALLTID på desperate housewifes, det ska krävas mycket för mig att missa det;) Det är liksom min myskväll i veckan då jag handlar en massa gottis. Idag däremot när jag slog på tvn så visar det sig att det är Twilight istället.. OCH INGEN VART GLADARE ÄN JAG!:D Första filmen är så jävla bra! Bästa filmen av dom alla 4 och jag sitter här i soffan och smådör lite. Idag kan desperate slänga sig i väggen! Det är jag och Cullen tonight;)



På tal om nånting annat och två bilder som egentligen inte passar till texten innan meeeen...Togs för några veckor sen, precis innan jag färgade håret mörkare. Nu är jag sugen på att färga tillbaka...Bah! Att jag aldrig kan bestämma mig.. Mycket bekvämare i brunt då jag slipper utväxt och att färga om en gång i månaden typ men jag gillar ju det ljusa också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0