15 dec.

Dagen idag har sett ut som ungefär alla andra dagar. Speciellt dom dagarna den här veckan. Inget dagis för Zacke och tur var det, han har hostat och hostat och hostat HELA dagen. Innan läggdags kändes han även varm. Vad tusan är det här?

Hursomhelst så klättrade vi på väggarna här hemma under dagen så vi tog oss ner på stan. Shoppade lite småsaker och käkade på mcdonaldts. Det var svårt att förklara för Zacke att han INTE fick köpa någon leksak innan jul. MEN det vart inge skrik utan mer - "Va? Vadå? Vajföj? Jag vill ju ha den, den är ju så kuuuuul..."

Däremot så tog han med sig sin egen plånka så på vägen hem fick han köpa ett paket stickers till sin Blixten tidning. Köpte en samlartidning för ett tag sen och i den så ska man sätta i ungefär 200 klistermärken och varje stickerspaket innehåller 5 st stickers. 8kr kostar varje paket och snart har vi nog klistrat in 30 st? Kul grej tycker jag (jag kommer ihåg att jag hade ett sånt album fast med spice girls, hehe)! Nu väljer han sånna istället för godis i affären!! hoho:)

Jaja nog om det:) Jag ska slänga upp ett inlägg här snart med en Earcuff som jag gjorde under kvällen sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon och tvätta!! Skönt att få det gjort på morgonen så har man hela dagen framför sig sen, vad vi nu ska tänkas hitta på:)



 Mariia och Jag. Ser ni hennes fina örhänge? Vem tusan kan ha gjort det?;) Höhöhöhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0