Utan nusse.

Godmorgon!

Zacke sov hela natten utan feber, hosta, magont eller liknande så han åkte till dagis utan problemas! Visserligen glömde jag hans "nusse-filt" hemma och jag kom på det när vi var halvvägs till dagis! Tusan! Vart ju inte världens bästa lämning om man säger så då han upptäckte det själv precis vid ingången till dagis. Egentligen så använder han den ju inte under tiden på dagis, bara under läsvilan som är efter maten. MEN det är typ det käraste han har och jag kan tänka mig hur mycket han kommer sakna den. Dum, dum, dum känner jag mig! Men som tur är så går han ju bara 5 timmar om dagen och jag lovade att ta med den när jag hämtade honom igen, lilla Zackisen ♥

Nu ska jag ta en kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: jannice

ett tips köp flera=) ha en kvar p´å dagis.. vi fick göra så med wille när han använder förut..

2011-08-30 @ 15:31:50
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: maria

Haha jo det tipset skulle jag vilja ge till mig själv också. Är dock väldigt svårt att köpa flera då han valde min sjal som nusse för 2 år sen och jag köpte den på H&M för säkert 4 år sen. Har letat mig galen efter liknande men det finns icke. OCH han är kräsen, det är bara den här nussen som gäller. Tur att jag glömde den hemma och inte någon annanstans :) kram!

2011-08-30 @ 17:19:14
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0