Sommarlovet är slut!

Idag har vi inte gjort så mycket, Petra kom över på en kaffe. Det är allt. Sen har det självklart varit lek,lek,lek och lek. Men vi har hållt oss hemma och det har faktiskt varit skönt. Ikväll blir det en tidig kväll med packning and stuff för imorgon så börjar Zacke på dagis igen. Hans sommarlov är slut och hösten närmar sig, it sucks!

Japp, så nu ska jag sätta igång att packa iordning allt. Man var tvungen att ta hem allting från dagis under sommaren så imorgon när jag lämnar honom måste jag fylla på med reservkläder, reservskor/stövlar, reservnappar and you name it. Däremot så har Zacke varit blöjfri sen i början på sommaren, så blöjorna slipper jag tänka på! Duktiga killen! Jag är riktigt stolt över honom!


Bjuder på en bild från kräftskivan igår!



Haha, just det! Jag har glömt att berätta! När Zackisen fick en kräfta på sin tallrik igår så var han VÄLDIGT skeptisk, efter ett tag "klappade" han på den lite, han drog med fingrarna över ryggen och sa - "mamma, jag klappade den!".... Tokbarn♥


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

hahha sötis zacke som sa så!!!

2011-08-14 @ 20:01:25
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0